Tylni błotnik naprawiony jak zawsze, bez cięcia, spawania, rozwiertów, szpachlowania i lakierowania. Na zdjęciach jak w większości przypadków trudno było oddać faktyczny stan uszkodzenia. Ceny w takich przypadkach to 250 zł nawet do 500- 700 zł.
Lato czy zima, zawsze na warsztacie mamy samochody po gradobiciach. Na zdjęciach trudne do naprawy metodą PDR- Audi A3 w wersji Cabrio. Dodatkowo po naprawie, popracowaliśmy nad lakierem autka...
Każdy kto choć raz próbował sfotografować nierówną karoserię, wie że nie jest to takie proste, szczególnie na jasnych kolorach aut.
Na całej długości tej Mazdy była niezła mapa geologiczna :) Przy klasycznej usłudze lakierniczej był by problem, u nas w jeden dzień roboczy usunęliśmy góry i doliny w cenie 200 zł za element.
Insignia to dla naszych usług jeden z trudniejszych modeli- prawie wszędzie, wewnątrz podwójne blachy. W tej naprawie najtrudniejszym i najważniejszym było "wyciągnięcie" tylnego błotnika, tak aby zniwelować szczelinę pomiędzy drzwiami a błotnikiem (zdj nr 4) Lakiernik użyje odrobię szpachli, ale właściciel Opla uniknie "przeszczepu" kawałka samochodu. Koszt 1000 zł.
Z Aurisem poszło już łatwiej, więc i koszt naprawy niższy. Oczywiście tego typu naprawy są "pod lakiernika"
(C) 2012 - 2024 SACO - Pierwszy warsztat PDR w mieście | realizacja medox.pl | Polityka Prywatności | Polityka Cookies
Usuwanie wgnieceń bez lakierowania Rzeszów. Jesteśmy najstarszym warsztatem w mieście z usługami napraw PDR.
usuwanie wgnieceń w karoserii, regeneracja reflektorów, auto detaling, naprawa zderzaków,
polerowanie karoserii, spawanie plastików.
Tarnobrzeg, Mielec, Dębica, Ropczyce, Nisko, Łańcut,
Przemyśl, Sanok, Krosno, Jasło, Tarnów, Przeworsk, Przemyśl,
Leżajsk, Krosno, Pilzno, Jarosław