To już chyba nie PDR :)

Jako odskocznię od klasycznych wgnieceń, wzięliśmy na warsztat nieco trudniejszy przypadek.
Z tego co mówili sympatyczni klienci, to "COŚ" spadło na autko z wiaduktu.
Siłą rzeczy aby móc kontynuować jazdę, klapa została natychmiast wymieniona.
Według życzenia właścicieli, mieliśmy zrobić wszystko aby nie wymieniać dachu.

Brak kurtyn powietrznych umożliwił nam całkowite wyprostowanie słupków, oraz boków samochodu (oczywiście pod lakiernika)
Opory stawiał jedynie dach, ponieważ jak nie trudno się domyślić blacha została bardzo mocno rozciągnięta, dlatego
najbardziej pracochłonnym było jej "obkurczanie".
Aby nie rozpisywać się o etapach naprawy, dodam jedynie że brakło nam 1-2 dni aby wspawać, a później zacynować na równo
ok 2cm blachy, ułatwiłoby to bardzo pracę lakiernikowi (zdjęcie ze strzałkami )
Pozostaje nam mieć nadzieję że dzieła dokończy lakiernik o mocnych nerwach i sporym doświadczeniu
i nie zacznie naprawy od słów:
- rany boskie, kto to panu tak spie...ył ?  :)

1_eb24b.JPG 2_24ff5.JPG 3_fb68f.JPG 4_3a0a6.JPG 5_fc5f2.JPG 6_ef1bf.JPG 7_beb46.JPG 8_ed769.JPG 9_16178.JPG 10_bda75.JPG 11_6802b.JPG 12_8bfe7.JPG 13_28b7a.JPG 14_2_2f7f7.JPG 15_8080d.JPG 16_e8d09.JPG 17_4e3a7.JPG 18_517be.JPG 19_bf710.JPG 20_17bac.JPG 21_d9f63.JPG 22_306cc.JPG 24_4330f.JPG 25_de920.JPG 26_73b0c.JPG 27_6aa4f.JPG 29_738d8.JPG 30_59c40.JPG 31_b5bf2.JPG 32_b0458.JPG 33_e6518.JPG 35_4d3e9.JPG

Najczęstsze naprawy.

Na zdjęciach przykład napraw, jakie najczęściej wykonujemy. Z reguły większe wgniecenia na danym elemencie, PLUS SPORO MNIEJSZYCH, klasycznych wgnieceń parkingowych. O zaletach tego typu napraw powiedziano już chyba wszystko :) Może powtórzymy:

Czas naprawy (w tym przypadku) 7 godz.  Efekt naprawy: Przeciętny "Kowalski" a często i wnikliwy fachowiec ,z natury krytyk :) nie zobaczy gdzie były wgniecenia.  Koszt naprawy: przeważnie sporo tańszy niż klasyczne szpachlowanie i lakierowanie.

1_9fea4.jpg2_12b73.jpg3_1a65e.jpg4_b86ed.jpg5_2e8d8.jpg6_53c11.jpg7_a42ab.jpg8_60750.jpg9_aa36e.jpg

Drobne wgniecenia.

Bywają i takie niewielkie wgniecenia na drzwiach, które widać po ciemku, w deszczu i śnieżycę, oto jedno z nich. Jeszcze tylko zaprawka,,,  :)

DSC_1_0dfc2.JPG DSC_2_01f7b.JPG DSC_3_fa482.JPG DSC_4_3a1a0.JPG DSC_5_5272c.JPG DSC_6_07a5a.JPG DSC_7_8494a.JPG DSC_8_86f90.JPG DSC_9_3b0ef.JPG

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Tu również nieduże wgniecenie, na szczęście w tym przypadku nie uszkodziło lakieru więc dało się usunąć całkowicie bez śladu. Ceny w tego typu uszkodzeniach na drzwiach 50-150 zł.

Warto dodać że drzwi w tym autku są aluminiowe.

 

 1_47d74.jpg 2_9ed12.jpg 3_f8b79.jpg

 

 

 

Trzy godziny pracy.

Około trzech do czterech godzin potrzebujemy aby usunąć spory bałagan na masce, po lądowaniu rowerzysty. Większe góry i doliny podkreślone są strzałkami, mniejsze nie ( nie wiele zostałoby ze zdjęcia :))

Cena niższa niż lakierowanie.

DSC_1_24258.JPGDSC_2_19a13.JPGDSC_3_22962.JPGDSC_4_f45ef.JPGDSC_5_1e72f.JPGDSC_6_83070.JPGDSC_7_beecd.JPGDSC_8_79e1c.JPGDSC_9_2bd07.JPG

 

(C) 2012 - 2024 SACO - Pierwszy warsztat PDR w mieście | realizacja medox.pl | Polityka Prywatności | Polityka Cookies

Usuwanie wgnieceń bez lakierowania Rzeszów. Jesteśmy najstarszym warsztatem w mieście z usługami napraw PDR.

usuwanie wgnieceń w karoserii, regeneracja reflektorów, auto detaling, naprawa zderzaków,

polerowanie karoserii, spawanie plastików.

Tarnobrzeg, Mielec, Dębica, Ropczyce, Nisko, Łańcut,

Przemyśl, Sanok, Krosno, Jasło, Tarnów, Przeworsk, Przemyśl,

Leżajsk, Krosno, Pilzno, Jarosław