Jako odskocznię od klasycznych wgnieceń, wzięliśmy na warsztat nieco trudniejszy przypadek.
Z tego co mówili sympatyczni klienci, to "COŚ" spadło na autko z wiaduktu.
Siłą rzeczy aby móc kontynuować jazdę, klapa została natychmiast wymieniona.
Według życzenia właścicieli, mieliśmy zrobić wszystko aby nie wymieniać dachu.
Brak kurtyn powietrznych umożliwił nam całkowite wyprostowanie słupków, oraz boków samochodu (oczywiście pod lakiernika)
Opory stawiał jedynie dach, ponieważ jak nie trudno się domyślić blacha została bardzo mocno rozciągnięta, dlatego
najbardziej pracochłonnym było jej "obkurczanie".
Aby nie rozpisywać się o etapach naprawy, dodam jedynie że brakło nam 1-2 dni aby wspawać, a później zacynować na równo
ok 2cm blachy, ułatwiłoby to bardzo pracę lakiernikowi (zdjęcie ze strzałkami )
Pozostaje nam mieć nadzieję że dzieła dokończy lakiernik o mocnych nerwach i sporym doświadczeniu
i nie zacznie naprawy od słów:
- rany boskie, kto to panu tak spie...ył ? :)
Na zdjęciach przykład napraw, jakie najczęściej wykonujemy. Z reguły większe wgniecenia na danym elemencie, PLUS SPORO MNIEJSZYCH, klasycznych wgnieceń parkingowych. O zaletach tego typu napraw powiedziano już chyba wszystko :) Może powtórzymy:
Czas naprawy (w tym przypadku) 7 godz. Efekt naprawy: Przeciętny "Kowalski" a często i wnikliwy fachowiec ,z natury krytyk :) nie zobaczy gdzie były wgniecenia. Koszt naprawy: przeważnie sporo tańszy niż klasyczne szpachlowanie i lakierowanie.
Bywają i takie niewielkie wgniecenia na drzwiach, które widać po ciemku, w deszczu i śnieżycę, oto jedno z nich. Jeszcze tylko zaprawka,,, :)
Tu również nieduże wgniecenie, na szczęście w tym przypadku nie uszkodziło lakieru więc dało się usunąć całkowicie bez śladu. Ceny w tego typu uszkodzeniach na drzwiach 50-150 zł.
Warto dodać że drzwi w tym autku są aluminiowe.
Około trzech do czterech godzin potrzebujemy aby usunąć spory bałagan na masce, po lądowaniu rowerzysty. Większe góry i doliny podkreślone są strzałkami, mniejsze nie ( nie wiele zostałoby ze zdjęcia :))
Cena niższa niż lakierowanie.
(C) 2012 - 2024 SACO - Pierwszy warsztat PDR w mieście | realizacja medox.pl | Polityka Prywatności | Polityka Cookies
Usuwanie wgnieceń bez lakierowania Rzeszów. Jesteśmy najstarszym warsztatem w mieście z usługami napraw PDR.
usuwanie wgnieceń w karoserii, regeneracja reflektorów, auto detaling, naprawa zderzaków,
polerowanie karoserii, spawanie plastików.
Tarnobrzeg, Mielec, Dębica, Ropczyce, Nisko, Łańcut,
Przemyśl, Sanok, Krosno, Jasło, Tarnów, Przeworsk, Przemyśl,
Leżajsk, Krosno, Pilzno, Jarosław