Trudne zadania

Insignia to dla naszych usług jeden z trudniejszych modeli- prawie wszędzie, wewnątrz podwójne blachy. W tej naprawie najtrudniejszym i najważniejszym było "wyciągnięcie" tylnego błotnika, tak aby zniwelować szczelinę pomiędzy drzwiami a błotnikiem (zdj nr 4)   Lakiernik użyje odrobię szpachli, ale właściciel Opla uniknie "przeszczepu" kawałka samochodu. Koszt 1000 zł.

1_0f5d7.jpg 2_76a32.jpg 3_7d722.jpg 4_6c07c.jpg 5_1fb6b.jpg 6_292fc.jpg 7_a140a.jpg 8_423d0.jpg 9_057f7.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Z Aurisem poszło już łatwiej, więc i koszt naprawy niższy. Oczywiście tego typu naprawy są "pod lakiernika"

1_4a3a5.jpg 2_3ec57.jpg 3_ae616.jpg4_fa585.jpg 5_f795f.jpg7_65b14.jpg6_54785.jpg 8_18a82.jpg9_1cc74.jpg

 

 

 

 

 

 

(C) 2012 - 2024 SACO - Pierwszy warsztat PDR w mieście | realizacja medox.pl | Polityka Prywatności | Polityka Cookies

Usuwanie wgnieceń bez lakierowania Rzeszów. Jesteśmy najstarszym warsztatem w mieście z usługami napraw PDR.

usuwanie wgnieceń w karoserii, regeneracja reflektorów, auto detaling, naprawa zderzaków,

polerowanie karoserii, spawanie plastików.

Tarnobrzeg, Mielec, Dębica, Ropczyce, Nisko, Łańcut,

Przemyśl, Sanok, Krosno, Jasło, Tarnów, Przeworsk, Przemyśl,

Leżajsk, Krosno, Pilzno, Jarosław