Ostre wgniecenia.

Bywają przypadki, w których nie ma technicznej możliwości żeby usunąć wgniecenia w 100%. Ostre "coś" co wjechało w błotnik, delikatnie rozciągnęło blachę. Na zdjęciu ze strzałką pokazane jest miejsce, w którym po skończeniu naprawy widoczna była minimalna nierówność. Mimo wszystko klient jest zadowolony że szybko i niedrogo miał problem z głowy :)

Koszt 300 zł.

DSC_1_352b8.jpgDSC_2_60a18.jpgDSC_3_ca1c0.jpgDSC_4_d249e.jpgDSC_6_19b39.jpgDSC_5_3da22.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A tu również z gatunku ostrych, po naprawie jak ktoś nie wie gdzie szukać miejsca uszkodzenia- to nie znajdzie :)

1_62791.jpg 2_4414e.jpg 3_a555c.jpg 4_e172b.jpg

 

 

Polerowanie na zimę

Myślisz, że na zimę nie warto wypolerować i zabezpieczyć woskiem karoserii- nic bardziej mylnego !
Dzisiejsze kompozycje wosków twardych dają zabezpieczenie lakieru na 12-18 miesięcy. Taki zabieg ,włącznie z usunięciem do 5-ciu drbnych wgnieceń metodą PDR, usuwaniem rys kosztuje u nas od 250zł nawet do 1000zł, przy dużych i mocno zniszczonych samochodach.

DSC_1_0b6d2.jpgDSC_2_c35d9.jpgDSC_3_efb34.jpgDSC_4_a63a3.jpgDSC_5_4c578.jpgDSC_6_87b47.JPGDSC_7_71d1f.JPGDSC_8_264f2.JPGDSC_9_23b41.JPGDSC_10_7fd6c.JPGDSC_11_05767.JPGDSC_12_b84f1.JPGDSC_13_f33b9.JPGDSC_14_31731.JPGDSC_15_77028.JPGDSC_16_d383b.jpgDSC_17_d40e0.jpgDSC_18_60a1b.jpgDSC_19_f2f1d.jpgDSC_20_a1418.jpgDSC_21_cc241.jpgDSC_22_a23ad.jpgDSC_23_94fe0.jpg

Czysta przyjemność

Przyjemność nas spotkała niesłychana aby podłubać nieco przy 126 P. Klasyczny (prawie :)) zabieg "pod lakiernika"

W porównaniu z blachą w dzisiejszych autkach, maluch to niezły twardziel :)

DSC_1_c9c67.JPGDSC_2_ceb49.JPGDSC_3_186e3.JPGDSC_4_7fe0c.JPGDSC_5_37dc6.JPGDSC_6_af0e3.JPGDSC_7_9bcc6.JPGDSC_8_11077.JPG

Trochę o cynowaniu...

Na jadące dwa autka, postanowiła położyć się niemała sosna. Na szczęście dla naszego klienta, poza pogniecionymi tylnymi błotnikami, solidnie dachem i klapą, nikomu nic się nie stało.
Według standardowych procedur- dach do wymiany, reszta pod szpachelkę :)

A że codziennie po ciężkiej pracy, spragnieni jeszteśmy pochwał- jak gąbka wody, szybko wzięliśmy się do roboty. Jak zawsze w ruch weszły wszystkie (ciągle udoskonalane) metody.

Aby zminimalizować ewentualną szpachlę, musięliśmy zacynować słupek (zdjęcie poniżej). Niestety, z wiadomych powodów do cynowania nie można było użyć palnika, więc ..
nie jest ładnie, ale dokończenie dzieła przez lakiernika będzie już przysłowiową "bułką z masłem" :)

DSC_1_5a8f7.jpgDSC_2_0637e.jpgDSC_3_5272b.jpgDSC_4_86754.jpgDSC_5_b4253.jpgDSC_7_11941.jpgDSC_6_1ac31.jpgDSC_8_ac764.jpgDSC_9_bb34b.jpgDSC_10_8f565.jpgDSC_11_b6036.jpgDSC_12_c9770.jpg

(C) 2012 - 2024 SACO - Pierwszy warsztat PDR w mieście | realizacja medox.pl | Polityka Prywatności | Polityka Cookies

Usuwanie wgnieceń bez lakierowania Rzeszów. Jesteśmy najstarszym warsztatem w mieście z usługami napraw PDR.

usuwanie wgnieceń w karoserii, regeneracja reflektorów, auto detaling, naprawa zderzaków,

polerowanie karoserii, spawanie plastików.

Tarnobrzeg, Mielec, Dębica, Ropczyce, Nisko, Łańcut,

Przemyśl, Sanok, Krosno, Jasło, Tarnów, Przeworsk, Przemyśl,

Leżajsk, Krosno, Pilzno, Jarosław