BMW GT

Klient kupił na aukcji internetowej BMW z uszkodzeniami które nie były widoczne na zdjęciach. Uszkodzony był błotnik, zderzak i delikatnie maska. Po naprawie u nas zostały lekkie rysy na przednim błotniku,oraz bardzo delikatne nierówności, ale autko nadal pozostało tylko i wyłącznie z oryginalnym lakierem. Po wszystkim nabłyszczyliśmy i nawoskowali całe autko środkami APP. Koszt 700zł.

DSC_001_f9706.jpgDSC_002_3e36f.jpgDSC_003_2033b.jpgDSC_004_5b9c8.jpgDSC_005_3c57b.jpgDSC_007_01087.jpgDSC_006_99932.jpgDSC_008_45569.jpg

Sezon 2015 rozpoczęty

Pierwsze motocykle w tym sezonie już zaczęły nas odwiedzać :) Na zdjęciach Honda VTX 1800 z wgnieceniem na zbiorniku. Dodatkowo polerka "z grubsza" nabłyszczenie lakieru i chromów.Na zdjęciach jest to ciężkie do uchwycenia, ale po przepolerowaniu czerń stała się naprawdę czarna. Wgniecenie nie było trudne do usunięcia,więc i koszt łączny usługi przyzwoity -200 zł.

DSC_001_fb7fb.jpgDSC_002_43800.jpgDSC_003_db75d.jpgDSC_004_e819f.jpgDSC_005_df103.jpgDSC_006_676b1.jpgDSC_007_5b9c2.jpgDSC_008_47f98.jpgDSC_009_116f9.jpg

Kupa roboty za tysiąc złotych

Jaki efekt może dać profesjonalna polerka? Rezultat na zdjęciach.Dodatkowo prostowanie maski w kilku miejscach.  Koszt- jak w tytule :)

DSC_001_ee10f.jpgDSC_002_86df7.jpgDSC_003_c9b23.jpgDSC_004_bffbc.jpgDSC_005_dc794.jpgDSC_006_8ca45.jpgDSC_007_ce1ed.jpgDSC_008_1d4ae.jpgDSC_009_0ae12.jpgDSC_010_f85be.jpgDSC_011_d0432.jpgDSC_012_6d7b0.jpgDSC_013_6ef67.jpgDSC_014_26d76.jpgDSC_015_00541.jpgDSC_016_d67c6.jpgDSC_017_fd435.jpgDSC_018_b43cd.jpgDSC_020_075f4.jpgDSC_019_8951a.jpg

ALUMINIUM MONSTER

Aby nie zamęczać widza :) drobnymi wgnieceniami na typowym autku , staramy się pokazywać co ciekawsze przypadki.
Na zdjęciach Jaguar XJL. Auto zrobione bardzo solidnie, niestety (dla nas) z aluminim. Nasze zadanie polegało na maksymalnym wyprostowaniu elementów ,aby lakiernik nie musiał użyć kilograma szpachli.
Duży kłopot sprawiły nam tylnie błotniki ,z każdej strony całkowity brak dojścia od wewnątrz.Przedni błotnik oraz dwoje drzwi udało nam się naprawić bez śladowo, dodatkowo spawanie zderzaków, później wymiana reflektora,spawanie oraz regulacja maski i można już dać zarobić lakiernikowi :)

DSC_01_2cee1.jpgDSC_02_67282.jpgDSC_03_4a8b7.jpgDSC_04_a5b40.jpgDSC_05_e2e59.jpgDSC_06_c4872.jpgDSC_07_0e53a.jpgDSC_08_aa559.jpgDSC_09_ab7af.jpgDSC_10_e6ce5.jpgDSC_11_ccfc0.jpgDSC_12_4f270.jpg

(C) 2012 - 2024 SACO - Pierwszy warsztat PDR w mieście | realizacja medox.pl | Polityka Prywatności | Polityka Cookies

Usuwanie wgnieceń bez lakierowania Rzeszów. Jesteśmy najstarszym warsztatem w mieście z usługami napraw PDR.

usuwanie wgnieceń w karoserii, regeneracja reflektorów, auto detaling, naprawa zderzaków,

polerowanie karoserii, spawanie plastików.

Tarnobrzeg, Mielec, Dębica, Ropczyce, Nisko, Łańcut,

Przemyśl, Sanok, Krosno, Jasło, Tarnów, Przeworsk, Przemyśl,

Leżajsk, Krosno, Pilzno, Jarosław