Kłopot z tylną klapą.

Twarde A4 trafiło na naprawdę twardą przeszkodę (wydawało by się ,że klapa do wymiany) po wizycie u nas wystarczy tylko położyć nowy lakier i po kłopocie. Koszt 300 zł.

kłopot a tylną klapą
kłopot a tylną klapą
kłopot a tylną klapą
kłopot a tylną klapą

 

Chevrolet Camaro. Rok 2014.

Matka natura nie oszczędziła nawet potwora o grubości blachy i mocy jak w kombajnie- tyle że nieco szybszym, przy odrobinę innych doznaniach z jazdy :) Pechowo w tym przypadku bardzo silny grad uderzał jak na złość głównie w ranty karoserii. Na zdjęciach zaznaczyliśmy tylko te największe wgniecenia. Przy pracy niektóre oklejenia samochodu nie wytrzymały i musieliśmy zrobić nowe. Na zdjęciu ze strzałkami zaznaczyliśmy jedno oklejenie naszego pomysłu które zasłoniło drobną niedoskonałość przy nadmiernie rozciągniętej blasze podczas uderzenia gradu.Przy okazji naprawiliśmy uszkodzoną tapicerkę,pospawaliśmy rozszarpane przez wybuch opony nadkole, oraz mocowania zderzaka tylnego,zamocowaliśmy poprawnie spojler tylni,usunęliśmy liczne wgniecenia powstałe w wyniku eksploatacji tej zabaweczki :)

Przed zabiegiem

camaro
camaro
camaro
camaro
camaro
camaro
camaro
camaro
camaro

Camaro po zabiegu

Na koniec drobna polerka i włożony ogrom pracy zaowocował rezultatem jak na zdjęciach.

camaro po zabiegu
camaro po zabiegu
camaro po zabiegu
camaro po zabiegu
camaro po zabiegu
camaro po zabiegu

Nowa Meriva

Sąsiedzi zza Odry pozbyli się nowego Opla Merivy z powodu ostrego, nieregularnego i głębokiego wgniecenia na CAŁEJ długości dachu. A że Polak potrafi- naprawiliśmy bez śladowo w cenie 400 zł.

meriva
meriva
meriva
meriva

Pod lakiernika

Typowa usługa "pod lakiernika"

Troszkę roboty mieliśmy z tym przypadkiem,ale dzięki temu lakiernik, szpachli użyje dosłownie symbolicznie. Koszt 500 zł.

 

 

1.JPG DSC_2476.JPG DSC_2487.JPG

 

 

 

 

 

Poniżej Skoda, z niby detalem ale klapa dla lakiernika była by nie lada wyzwaniem. 4 godz pracy u nas i autko odjechało do lakierowania. Koszt 200-400 zł.

DSC_1_31778.JPG DSC_2_2b824.JPG DSC_3_39feb.JPG DSC_4_50a16.JPG DSC_5_72713.JPG

 

 

 

 

    

(C) 2012 - 2024 SACO - Pierwszy warsztat PDR w mieście | realizacja medox.pl | Polityka Prywatności | Polityka Cookies

Usuwanie wgnieceń bez lakierowania Rzeszów. Jesteśmy najstarszym warsztatem w mieście z usługami napraw PDR.

usuwanie wgnieceń w karoserii, regeneracja reflektorów, auto detaling, naprawa zderzaków,

polerowanie karoserii, spawanie plastików.

Tarnobrzeg, Mielec, Dębica, Ropczyce, Nisko, Łańcut,

Przemyśl, Sanok, Krosno, Jasło, Tarnów, Przeworsk, Przemyśl,

Leżajsk, Krosno, Pilzno, Jarosław