Hummer i Toyota

Trafił nam się solidnie pognieciony dach w niemałym autku, koszt naprawy znacznie niższy niż szpachlowanie i lakierowanie, tylko 300 zł. Przy tego typu naprawach zawsze musimy zdemontować podsufitkę.

DSC_1_b6698.jpgDSC_3_8482c.JPGDSC_2_4aebe.jpgDSC_4_0744b.jpgDSC_5_bcafa.JPGDSC_6_8347c.JPG

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 A na Toyocie wgniecenia mniejsze, około 30 szt, ale naprawa bardziej skomplikowana więc koszt wyższy.

1_54575.jpg2_91fc0.jpg3_2fae2.jpg4_4555c.jpg5_38cce.jpg6_6dc35.jpg7_3b53a.jpg8_fa2e6.jpg9_12441.jpg10_9f8d7.JPG11_30d66.JPG12_bda11.jpg13_edbae.JPG14_10138.JPG15_7294f.JPG

 

(C) 2012 - 2024 SACO - Pierwszy warsztat PDR w mieście | realizacja medox.pl | Polityka Prywatności | Polityka Cookies

Usuwanie wgnieceń bez lakierowania Rzeszów. Jesteśmy najstarszym warsztatem w mieście z usługami napraw PDR.

usuwanie wgnieceń w karoserii, regeneracja reflektorów, auto detaling, naprawa zderzaków,

polerowanie karoserii, spawanie plastików.

Tarnobrzeg, Mielec, Dębica, Ropczyce, Nisko, Łańcut,

Przemyśl, Sanok, Krosno, Jasło, Tarnów, Przeworsk, Przemyśl,

Leżajsk, Krosno, Pilzno, Jarosław