W tym konkretnie przypadku, dopadł nas moment zawahania, czy aby na pewno podołamy ? Efekt- jak na zdjęciach :)
Czas naprawy- jeden dzień. Ceny w tego typu naprawach najczęściej to 300-600 zł.
Niby nie duże, a mieliśmy ogrom "dłubania". Tylne błotniki są bardzo trudne do naprawy.
Naprawa jak zawsze wykonana bez cięcia, spawania, rozwiercania, szpachlowania i lakierowania.
Pozostały jedynie mikro nierówności, których nie daliśmy rady uchwycić na zdjęciu.
Czas tego typu napraw- jeden dzień.
Jak to ze zbiornikami motocyklowymi bywa, nie wszystko jesteśmy w stanie naprawić bezlakierowo, jak w tym przypadku. Tu jedynie zmniejszyliśmy wgniecenie. Nie wtajemniczonym trzeba wiedzieć że ten egzemplarz urodził się w 100 lecie H.D. dlatego aby nie ryzykować uszkodzenia lakieru, w pewnym momencie woleliśmy odpuścić.
Berlingo też chciał być ładny. Zrobiliśmy bez lakierowania w około 4 godziny. W tego typu samochodach, zgodnie z życzeniem klientów, nie "napinamy" się aż tak z precyzją naprawy jak w osobowym autku. Ważniejsza jest cena naprawy.
(C) 2012 - 2024 SACO - Pierwszy warsztat PDR w mieście | realizacja medox.pl | Polityka Prywatności | Polityka Cookies
Usuwanie wgnieceń bez lakierowania Rzeszów. Jesteśmy najstarszym warsztatem w mieście z usługami napraw PDR.
usuwanie wgnieceń w karoserii, regeneracja reflektorów, auto detaling, naprawa zderzaków,
polerowanie karoserii, spawanie plastików.
Tarnobrzeg, Mielec, Dębica, Ropczyce, Nisko, Łańcut,
Przemyśl, Sanok, Krosno, Jasło, Tarnów, Przeworsk, Przemyśl,
Leżajsk, Krosno, Pilzno, Jarosław