Trzy tygodniowy Jaguar

Trzy tygodnie od wyjechania z salonu nowiutki Jaguar nabawił się podłużnego nieregularnego wgniecenia na drzwiach,oraz licznych otarć lakieru.W zimowej promocji za 400 zł wrócił do "dawnej" świetności.

Jaguar
Jaguar
Jaguar
Jaguar
Jaguar

Seat EXEO

W tym przypadku klapa tylna stawiała opory ponieważ jak widać na zdjęciu była bardzo mocno zbrojona co utrudniało naprawę.Dodatkowo podczas uderzenia przez inny samochód cała klapa oprócz większych, miała milion drobnych,ostrych wgnieceń. Koszt naprawy w tym przypadku to 300 zł.

seatexeo
seatexeo
seatexeo

MINĄŁ KOLEJNY ROK !

Miniony 2014 rok był dla nas bardzo ciekawy i przełomowy ponieważ przenieśliśmy działalność do Rzeszowa. Wykonaliśmy mnóstwo ciekawych zleceń ,usuwaliśmy wgniecenia na instrumentach dętych,zbiornikach starych i nowych motocykli,prostowaliśmy obudowę maszyny wytrzymałościowej w labolatorium badań niszczących,prostowaliśmy lodówki a nawet mieliśmy przypadek wgniecenia na nowym laptopie.Ilości i rodzajów samochodów nie sposób wymienić ,a tym bardziej fotografować (ciągły i nieustający brak czasu) Naprawialiśmy auta po gradobiciach z całej Europy (Niemcy,Belgia,Francja itp) a nawet kilka z USA (nie zawsze nadające się do naprawy PDR ).Nawiązaliśmy współpracę z licznymi warsztatami i dealerami samochodowymi, zaprojektowaliśmy i wykonaliśmy mnóstwo własnego pomysłu oklein aut, zasłaniających delikatne uszkodzenia lakieru (ogromne pole do "popisu" ) Mieliśmy klientów z Ukrainy,Niemiec,Anglii i Kanady,spawaliśmy obudowy kosiarek,odśnieżarek z dmuchawą do śniegu,akcesorii motocyklowych i samochodowych.Cóż nas zaskoczy w 2015 ? Ktoś powie że się chwalimy ! Owszem, może troszkę ,,,ale sukcesami trzeba się chwalić :)

Czekamy na nowe wyzwania !

minął kolejny rok
minął kolejny rok
minął kolejny rok
minął kolejny rok
minął kolejny rok
minął kolejny rok
minął kolejny rok
minął kolejny rok
minął kolejny rok
minął kolejny rok
minął kolejny rok
minął kolejny rok
minął kolejny rok

Klasyczne wgniecenie na zbiorniku motocyklowym.

Klasyczne wgniecenie na zbiorniku motocyklowym, które bardzo często jesteśmy w stanie usunąć metodą PDR czyli bez uszkodzenia lakieru. Gdy klientowi nie zależy na tym żeby oryginalny lakier "przeżył" jesteśmy w stanie usunąć praktycznie każde wgniecenie. Koszt 100 zł.

klasyczne wgniecenie na zbiorniku motocyklowym
klasyczne wgniecenie na zbiorniku motocyklowym
klasyczne wgniecenie na zbiorniku motocyklowym
klasyczne wgniecenie na zbiorniku motocyklowym

(C) 2012 - 2022 SACO - Pierwszy warsztat PDR w mieście | realizacja medox.pl | Polityka Prywatności | Polityka Cookies

Usuwanie wgnieceń bez lakierowania Rzeszów. Jesteśmy najstarszym warsztatem w mieście z usługami napraw PDR.

usuwanie wgnieceń w karoserii, regeneracja reflektorów, auto detaling, naprawa zderzaków,

polerowanie karoserii, spawanie plastików.

Tarnobrzeg, Mielec, Dębica, Ropczyce, Nisko, Łańcut,

Przemyśl, Sanok, Krosno, Jasło, Tarnów, Przeworsk, Przemyśl,

Leżajsk, Krosno, Pilzno, Jarosław